Portada Lliteratura Xuventú Asturianista y PAS homenaxearon a Pachín de Melás cola presencia de la fía y la ñeta del escritor

Xuventú Asturianista y PAS homenaxearon a Pachín de Melás cola presencia de la fía y la ñeta del escritor

by asturnet

Miembros de Xuventú Asturianista y PAS aconceyaron xunto a Pilar Robles, fía de Pachín de Melás, y la ñeta del mesmu, y dellos ciudadanos más, pa facer un homenaxe cabo los restos de la cárcele d’El Coto, esti sábadu a les 12:30 hores. L’actu entamó col son del “Corri-corri” al clarinete de Jesús Garmón pa siguir darréu cola llectura d’un manifiestu per parte d’Inaciu Galán, nel que se recordó la vida de Milio Roblés Muñiz, “Pachín de Melás” y se reclamó “una mayor reconocencia de la so figura per parte de les instituciones”.

La Xuventú reconoció a Pachín de Melás “pol so exemplu pa tolos asturianos, pol so talante democráticu y la so defensa d’Asturies”, un escritor y ciudadanu al que los mozos asturianistes calificaron nel actu como “patriota asturianu”. Un autor, que recordaron “enfrentóse a los que quixeron robar la democracia a Asturies” y que sufrió la represión “pasando los sos últimos díes nes peores condiciones imaxinables por defender a Asturies y la llibertá”.

La llectura d’una poesía del autor “Alma asturiana” sirvió pa rematar l’actu, xunto col himnu d’Asturies al clarinete. Énte’l reconocimientu de los asistentes y de los familiaries asitentes, Pilar Robles, fía de Pachín de Melás, y Ángeles, nieta del escritor, que nun pudieron evitar emocionase.

Galería de semeyes del actu

Tamién te podria gustar