Portada Sociedá Xuventú Asturianista esixe la vuelta de la Seleición Asturiana de Fútbol

Xuventú Asturianista esixe la vuelta de la Seleición Asturiana de Fútbol

by asturnet

Xuventú Asturianista, mocedá del Partíu Asturianista (PAS), “estraña nestes fiestes navidiegues el partíu de la seleición absoluta asturiana de fútbol”. Foi una iniciativa, espliquen, “que surdió de la Fundación Nueva Asturies que fexo les actividaes necesaries de sofitu pa la so creación”, como la recoyida de firmes de futbolistes asturianos de 1ª y 2ª División o la recoyida de firmes d’asturianos na cai.

El primer partíu de la Seleición Asturiana foi nel 2000 nel “Nuevu Carlos Tartiere” n’Uviéu escontra Macedonia (ganóse 1-0), el segundu nel 2001 n’“El Molinón” en Xixón escontra Lituania (6-1) y el caberu nel 2002 nel “Suárez Puerta” d’Avilés escontra Honduras (5-3), “toos col aliendu de l’afición”, comenten dende la Xuventú del PAS.

Los miembros de la mesma “llamenten la inactividá de la nuesa clas dirixente que niega a los asturianos dende fai 6 años, lo que pa toos sedría un placer: ver a la so seleición de fútbol con xugadores d’esbilla como David Villa, Juan Mata, Jorge García, Luis Morán, Luís García, Adrian Colunga, Santi Cazorla, y munchos más”. Los xóvenes asturianistes albidres que “sedría una folixa pal fútbol asturianu, y pa los asturianos”.

Tamién te podria gustar