Portada Lliteratura Xuventú Asturianista celebró xunto a escritores y xente de la cultura un homenaxe a les Lletres Asturianes

Xuventú Asturianista celebró xunto a escritores y xente de la cultura un homenaxe a les Lletres Asturianes

by asturnet

Xuventú Asturianista presentó esti xueves, 6 de mayu de 2010, la so nueva imaxe, con un llogotipu y un cambiu del so color corporativu con una participación bien importante. La presentación fízose dientro d’un “Homenaxe a los escritores en llingua asturiana, pola oficialidá”, na Llibrería Alborá de Xixón, que la mocedá del PAS organizó pola mor de la Selmana de les Lletres Asturianes.

Nel actu celebróse un recital d’autores asturianos y xente representativo de la cultura asturiana, ente los que tuvieron los escritores Vicente García Oliva, Sabel Tuñón, Xuan Santori, María Jesús Suárez, Inacio Rodríguez-Solar, Llucía Fernández Marqués, Rubén Rey, Helena Trexu, Esther García, l’hestoriador Javier Cubero o’l presidente d’El Garrapiellu, Tino Lozano. Lléeronse testos, amás de los de los propios autores, de Xosé Antonio García, Antón de Marirreguera, Andrés Solar, María Teresa González…

L’Homenaxe abriólu Xuan Pandiella, voceru de Xuventú Asturianista, que recordó la importancia de la lliteratura a lo llargo de tola hestoria pal caltenimientu y normalización de la llingua asturiana.

Dempués de les llectures hebo un un intermediu musical de cantares asturianos, por Jesús Garmón, que tocó temes como “Nun quiero coyer la flor” o “Chalaneru”, ente otros.

Darréu, Inaciu Galán, del Gabinete de Prensa y Comunicación del Partíu Asturianista, esplicó y desveló al traviés d’un audiovisual el llogotipu nuevu de la Xuventú Asturianista, que recueye’l verde como’l so color principal “por ser el color que más representa a Asturies, a la defensa del mediu ambiente, al derechu…” y el trisquel “por representar al continuu deprendizaxe, la evolución y el crecimientu, y el nun escaecer el nuesu pasáu”.

Amás, presentóse un audivisual (que pue vese yá en youtube) y los folletos de la campaña que va distribuyise güei na Manifestación pola Oficialidá “pa recordar al Gobiernu d’Asturies, formáu pola FSA-PSOE ya Izquierda Unida-Bloque por Asturies, y al PP, que l’asturianu tien que tener l’estatus d’oficialidá, como drechu irrenunciable de tolos asturianos”

Tamién te podria gustar