Portada Fiestes Xune Elipe va ser el pregoneru de la Fiesta de la Oficialidá

Xune Elipe va ser el pregoneru de la Fiesta de la Oficialidá

by asturnet

Yá se conoz el programa de les fiestes de la decimocuarta edición de la Fiesta de la Oficialidá de la Llingua Asturiana de Bimenes, que va celebrase ente los díes 16 de xunu y 3 de xunetu, cuando Xune Elipe Raposo, voz del grupu Dixebra y empresariu, responsable de la discográfica L’Aguañaz. Amás de les actividaes musicales, van celebrase dos esposiciones: “La llingua na hestoria” (del 16 de xunu al 1 de xunetu) y “La gaita n’Asturies” (del 2 al 16 de xunetu).

Amás tán programaes obres de teatru y la entrega de los premios del XIII Concursu Cuentos pola Oficialidá (el día 1 de xunetu). El día 3, día grande, va haber munches actividaes. El pregón d’esti añu va dalu y el conciertu de pieslle de la fiesta va ser de la Bandina La Coruxa, La Tarrancha y DJ J15.

Asturnews ufre darréu programa completu de les fiestes, que se celebren en Bimenes pa facer alcordanza de la fecha na que l’Ayuntamientu declaró la llingua asturiana oficial, decisión revocada polos poderes políticos superiores:

miércoles 16 xunu – xueves 1 xunetu

na Casa la Cultura (Santuyano) 16’00 – 20’00 hores. Esposición: La llingua na hestoria.

Collabora: Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá Comarca de la Sidra.

xueves 1 xunetu

na Casa Conceyu (Martimporra) 19’30 hores. Entrega de premios del XIII Concursu de Cuentos pola Oficialidá del Asturianu y llectura pública de la obra ganadora del primer premiu.

na Casa la Cultura (Santuyano) 20’30 hores. Teatru. Representación de la obra “Nel cielu hai una estrella”, a cargu del Grupu de Teatru “El Hórreo”.

vienres 2 xunetu – vienres 16 xunetu

na Casa la Cultura (Santuyano) 16’00 – 20’00 hores. Esposición: La gaita n’Asturies. Collabora: Obra Social y Cultural de Caxastur.

sábadu 3 xunetu

nel prau d’El Padrizu (Rozaes) 11’00 hores. Apertura de la VIII Feria d’Artesanía y Mercáu de Productos Agroalimentarios.

11’30 hores. Pasacais de los grupos folklóricos Los Yerbatos (Bimenes) y Os Pauliteiros (Miranda del Douro) hasta la Casona de los Careaga (Xenra).

na Casona de los Careaga (Xenra)

12’00 hores. Pregón, a cargu de Xulio Elipe Raposo “Xune”, cantante del grupu de rock “Dixebra”.

12’30 hores. Misa n’asturianu, oficiada por José Manuel García de Jesús y cantada por El Corriellu la Pandorga (Bimenes).

nel prau d’El Padrizu (Rozaes)

13’15 hores. Puya’l ramu. Entama: Sociedá de Feries y Fiestes “Nuestra Señora del Rosario” de Santuyano.

13’30 hores. Actuación de los grupos folklóricos Los Yerbatos (Bimenes) y Os Pauliteiros (Miranda del Douro).

14’30 hores. Xinta popular. Entama: Sociedá de Feries y Fiestes “Nuestra Señora del Rosario” de Santuyano. Corderu a la estaca y parrillada mixta (costielles, chorizu y pollu) PRECIU: 20 € (inclúi pan y arroz con lleche). Venta de vales na Casa Conceyu, Casa la Cultura, Casa de les Radios, Café Bar La Vega y Taberna de Vite. El plazu pa mercar los vales acaba’l 28 de xunu. Nun se venderán vales nel prau de la fiesta.

16’00-18’00 hores. Taller de manualidaes pa neños, a cargu de l’Asociación Sociocultural Afayaivos.

18’30 hores. XI Concursu de Gaiteros y Gaiteres Mozos.

23’00 hores. Conciertu de La Bandina la Curuxa, La Tarrancha y DJ – J15

Tamién te podria gustar