Portada Música Xune Elipe espubliza un llibru onde s’estudien movimientos musicales del mundu

Xune Elipe espubliza un llibru onde s’estudien movimientos musicales del mundu

by asturnet

El llibru lleva dellos díes nes llibreríes y supón la segunda referencia bibliográfica del cantante de Dixebra, que yá publicara na década de los noventa del sieglu pasáu l’ensayu “Rock & Llingua”.

Rockmería axunta dellos testos que conformen una hestoria de los venceyos ente la música popular y el compromisu social y ideolóxicu. El filu cronolóxicu empiezan nel añu 1914, con Joe Hill como representante de la cultura que surdió alredor del movimientu obreru nos Estaos Xuníos, y acaba nel añu 2000, cola creación n’Italia de les orquestes multiétniques que ñacieron a manera de respuesta artística a les polítiques ultraconservadores de Silvio Berlusconi. Pel mediu van pasando nomes como los de Woody Guthrie, Joe Strummer, Alan Stivel o Fermín Muguruza.

El volume zárrase con un apartáu dedicáu a la música asturiana onde se pon atención a aspectos como la importancia de la figura de Berto Turulla, el ñacimientu del Nueu Canciu Astur o los grupos que nestos últimos años tán empezando a facer rock n’asturianu.

Tamién te podria gustar