Portada Lliteratura Xulio Vixil ufierta una apuesta pola utopía lliteraria y vital na so nueva novela

Xulio Vixil ufierta una apuesta pola utopía lliteraria y vital na so nueva novela

by asturnet

L’escritor Xulio Vixil publica la so segunda novela embaxo’l títulu de “L’Inmoral”(Trabe, 2005), una apasionada defensa de les utopíes lliteraries y vitales na que’l narrador yerbatu da rienda suelta a les sos obsesiones nun llinguaxe llaráu de llirismu y humor.

La novela de Vixil cuenta la trayectoria esistencial de Mon Legué, un personaxe perteneciente a la categoría social de los “bantu” y que se defín como “comedor de caparines”, obligáu a vivir nun mundu domináu polos “undanda”, la categoría inferior. En palabres del tamién escritor Pablo Rodríguez Medina la narración de Xulio Vixil (Bimenes, 1964) ye “muncho más qu’un ensayu o un estudiu, ye’l retratu llíricu de Mon Legué, un simple ya inmoral bantu” y que con esta novela, el narrador yerbatu “vuelve a refrescar la prosa asturiana de llirismu, ritmu, fantasía y un humor y amor especiales como mui pocos saben facer”.

La nueva obra de Xulio Vixil preséntase esti martes 27 na llibrería Trabe d’Uviéu a les 20.00 hores nun actu nel que l’escritor Inaciu Llope va glosar el llibru y falar del so autor.

Tamién te podria gustar