Portada Lliteratura Xulio Arbesú y Dolfo Camilo Camilo Díaz ganen el XXVII premiu Maria Xosefa Xovellanos

Xulio Arbesú y Dolfo Camilo Camilo Díaz ganen el XXVII premiu Maria Xosefa Xovellanos

by asturnet

Emilio Arbesú, cola obra El pisu d’enriba, y Dolfo Camilo Díaz, coon Imago, ganaron el XXVII premiu María Xosefa Xovellanos de narrativa, qu’añalmente convoca la Conseyería de Cultura. El premiu Xuán María Acebal de poesía quedó ermu, anque’l xuráu ficiere una mención específica al poemariu Culpa de la lluz.

El pisu d’enriba, de Xulio Arbesú ye una narración cuntada dende la perspectiva d’una muyer que tien la fin d’acabar col ruidu de los vecinos.
Imago, de Dolfo Camilo Díaz ye una obra coral na que s’entemecen dos histories que desenvuelven un “thriller” que busca la satisafacción del llector.

Nel actu d’entrega presentáu por Carlos Madera, Director Xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística y Ramón d’Andrés, Xefe de la Oficina de Política Llingüística, fízose un repasu a les diferentes inicitives que dende’l Gobiernu asturianu se veníen adoptando cola de fin de promover la edición de llibros n’asturianu. Ramón d’Andrés contabilizó la producción lliteraria en llingua asturiana nunos 100 exemplares añales “que coles subvenciones de la Conseyería alcuéntrase nes estanteríes de les llibreríes.

Carlos Madera retórico sobre “si ye posible salvar la llingua sólo col cultivu lliterariu” entruga a la que s’autorespondió con un contundente “non” anque precisando “que ye una bona ferramienta pa la normalización social. El Director Xeneral afirmó que la lliteratura n’asturianu vive anguaño una “edá de plata dao que la edá d’oru ta entá por llegar”

Ramón d’Andrés dio anuncia de que la próxima Selmana de les Lletres Asturianes tendrá como temática central a la Narrativa. Asina mesmo’l Xefe de Política Llingüística faló sobre la próxima recuperación del Premiu d’ensayu Máximo Fuertes Acevedo de cara al 2007.

Tamién te podria gustar