Portada Lliteratura Xulio Arbesú espubliza “Les siete novies del rei” con Suburbia

Xulio Arbesú espubliza “Les siete novies del rei” con Suburbia

by asturnet

La editorial xixonesa Suburbia ta acabante poner nes llibreríes la obra “Les siete novies del rei”, del escritor de la Cuenca’l Nalón, Xulio Arbesú. Na obra, el rei va casase y el problema ye que-yos prometió matrimoniu a siete mozes, agora les afortunaes (?) tienen que pasar por diverses pruebes pa saber quien ye la elexida.

Xulio Arbesú demuestra qu’a veces, la meyor manera de conocer el presente ye reise del pasáu. En pallabres del propiu autor: (…) equí me teníes a mi, que soi de los de tarariar l’himnu de Riego tolos catorce d’abril, escribiendo una obra monárquica dedicada a aquel rei asturianu que, según remotes cróniques, vivió nel valle del Nalón, y valió pa da-y apellíu al conceyu de San Martín. Con un protagonismu tan femenín y numberosu, nun podía asemeyase muncho a La venganza de don Mendo. Hubi de renunciar a tan prestosu modelu, pero vive Dios que nun contaba renunciar a tres coses: Que la obra diba ser cómica, y escrita en versu, y con una escena a base de pallabres esdrúxules (…)

L’autor de la obra tien escrites noveles tan estremaes como la hestórica “Potestas”, la xuvenil “Misión Pelayo”, la interiorista “Un raposu en Tresmonte”, amás de la costumista a lo moderno “El pisu d’enriba”. Ente les sos obres ta tamién una colección de cuentos y dellos discos, como músicu.

Tamién te podria gustar