Portada Sociedá Xulguen a seis miembros de la Xunta pola defensa de la llingua tres manifestase con La Pita en Llugones.

Xulguen a seis miembros de la Xunta pola defensa de la llingua tres manifestase con La Pita en Llugones.

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convoca una concentranción pal vienres 27 d’ochobre a les 13,30 hores delantre los Xulgaos de La Pola (Siero) pola llibertá d’espresión
Seis miembros de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana van ser xulgaos esti vienres en La Pola (Siero) depués de ser denunciaos por una concentración fecha’l 14 de xunu por mor de la inauguración d’un centru de salú en Llugones, al qu’asistía el presidente d’Asturies.

La concentración convocóse dientro de la campaña de la organización de defensa de los derechos llingüísticos pa denunciar la situación “d’acosu y de falta de llibertaes que sofren los y les falantes d’asturianu”. Depués de la concentración los activistes de la Xunta fueron identificaos y reteníos demientres dos hores pa depués ser denunciaos y recibir la citación xudicial.
La Xunta considera qu’estes actuaciones son “intolerables”. “Los derechos de llibertá d’espresión y de crítica política son fundamentales en cualaquier democracia”. La Xunta camienta que’l gobiernu asturianu “ha correxir la so política de marxinación llingüística” y nun “criminalizar la vindicación”

espaciu web de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana

Tamién te podria gustar