Portada Sociedá Xulguen a 6 militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua por pidir la Oficialidá

Xulguen a 6 militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua por pidir la Oficialidá

by asturnet

L’aición vindicativa, pola que van ser xulgaos, fízose’l 16 de xunu na inauguración del Centru de Salú de Llugones qu’inauguraba’l presidente Areces. La “pita” y dellos miembros de la organización de defensa de los derechos llingüísticos entamaron a reclamar la oficialidá cuando fueron reteníos durante una hora poles fuerces de seguridá estatales, pa facer la identificación de los militantes.
La Xunta diz que “si al presidente Areces-y molesta que les crítiques tresciendan a la opinión pública, la via pa evitales nun ta na criminalización sinon na corrección de la política de marxinación llingüística que ta llevando alantre’l so gobiernu”
La Xunta “quier denunciar qu’estes actuaciones son contraries al exerciciu del derechu a la llibertá d’espresión y a la crítica política. Ye evidente qu’esto, qu’en distintos graos llevamos careciendo dende va muncho tiempu, namás persigue callar les voces crítiques cola xestión d’esti gobiernu”.
La Xunta pola Defensa de la Llingua afirma que pela vía xudicial nun van abandonar la denuncia pública de la situación de “marxinación y falta de derechos que carez la llingua asturiana y les persones falantes d’asturianu”
Los militantes encausaos “van cuntar cola solidariedá y sofitu de la organización”.
Más información en Xunta pola Defensa de la Llingu Asturiana

Tamién te podria gustar