Portada Hestoria Xuan Cándano analiza la caída del Frente Norte na guerra civil

Xuan Cándano analiza la caída del Frente Norte na guerra civil

by asturnet

El periodista Xuan Cándano ta acabante publicar “El pacto de Santoña. La rendición del nacionalismo vasco al fascismo”, una investigación hestórica sobre la capitulación del gobiernu del lehendakari Aguirre énte l’avance del exércitu de Franco nel Frente Norte y que propició darréu la caída de Cantabria y Asturies.

Cándano, redactor del centru territorial de RTVE n’Asturies, estudia los alcuerdos a los que llegaron les autoridaes nacionalistes vasques y les tropes italianes qu’encabezaben l’avanzada del exércitu rebelde español y tamién les consecuencies qu’esti pactu, nomáu de Santoña, tuvieron pa la situación del frente republicanu nel norte del Estáu y pal devenir mesmu de la contienda. Una de les conclusiones del trabayu fechu pol periodista asturianu ye que’l Pautu de Santoña “fue una traición y una rendición en toa regla” de los nacionalistes vascos y tamién que tuvo un efectu fatídicu pa emburriar la suerte de la guerra del llau franquista, tres la caída d’un frente fundamental como’l que representaba la mitá norte d’España.

El llibru “El pacto de Santoña. La rendición del nacionalismo vasco al fascismo” ta publicáu por La Esfera de los Libros y va presentase nes prósimes selmanes n’Uviéu.

Tamién te podria gustar