Portada Música Xuacu Amieva, The Yardbirds y Toli Morilla anticipen los conciertos de la Selmana Grande xixonesa

Xuacu Amieva, The Yardbirds y Toli Morilla anticipen los conciertos de la Selmana Grande xixonesa

by asturnet

El gaiteru Xuacu Amieva inaugura esti martes 2 d’agostu la serie de conciertos de baldre entamaos por Festeyos de Xixón deica la celebración de la Selmana Grande. El miércoles 4 van ser los británicos The Yardbirds los qu’actúen na Plaza Mayor dientro’l Festival Euroyeyé. Toli Morilla va ser el siguiente en pasar pel escenariu del Ayuntamientu el xueves 5 d’agostu col so espectáculu “Nueche d’Imsomniu”.

La última cita na Plaza Mayor enantes del empiezu de la Selmana Grande va ser el domingu 7 col Festival Nacional de Gaites Villa de Xixón cola participación de bandes procedentes de Galicia, Bretaña, Escocia y Asturies.

La Selmana Grande va llevar a los escenarios de la Plaza l’Ayuntamientu y de Poniente al cantaor flamencu Falete y al grupu Saratoga el llunes 8 d’agostu. Al día siguiente actúen Helder Moutinho y Andy & Lucas. Martirio con Chano Rodríguez van tar na Plaza Mayor el miércoles 10 y esa mesma nueche en Poniente actúen Orishas. El músicu brasileiru Zuco y Marta Sánchez protagonicen los conciertos del día 11. The Herbaliser y Tamara actúen el 12, y Ernnesto Tito Puente’s Big Band na nueche del 13 d’agostu como remate a la Selmana Grande.

Tamién te podria gustar