Portada Música Xuacu Amieva, José Manuel Tejedor y Ruben Alba protagonizaron una engrasada jam session de gaita

Xuacu Amieva, José Manuel Tejedor y Ruben Alba protagonizaron una engrasada jam session de gaita

by asturnet

Les gaites de Xuacu Amieva, José Manuel Tejedor y Ruben Alba subieron na nueche d’esti martes 12 al escenariu de la carpa d’alcuentros pa protagonizar una jam sessiom que van tardar n’escaecer los que tuvieron el privilexu d’asistir a ella. Los tres gaiteros amosaron les sos sobraes dotes de sabiduría y inspiración con pieces tradicionales que se diben sucediendo o empastando unes con otres nuna folixa de gaites que respondía namás al propiu ritmu que los músicos marcaben.

Un conciertu únicu y dignu de repetise el que se vivió esta nueche na Selmana Negra de Xixón. Xunto al tríu d’Ases, músicos

como Igor Medio al bouzouki, al llau del contrabaxo del grupu Tejedor. Una sesión que va tardar n’escaecese y que valió p’amosar una vez más el grau de desenvolvimientu y perfeccionamientu qu’algamó un instrumentu como la gaita na so interpretación. Nes primeres fileres de la carpa d’alcuentros, l’organizador de la Selmana y de la jam-session, l’ubicu Paco Ignacio Taibo, miraba esteláu a los músicos y nin gorgutaba, lo mesmo que les decenes d’espectadores qu’abarrotaben la lona y qu’alcuando arropiellaben a los gaiteros con acompañamientu de palmes. Una ocurrencia feliz nun festival nel que nunca ta too visto del too.

Tamién te podria gustar