Xuacu Amieva estrena trabayu y espectáculu nel San Xuan d’Uviéu

08 xunu 02:49 2006 Imprimir

El director tecnicu de la Sociedá Uvieína de Festeyos, Javier Batalla, anunció que la nueche de San Xuan uvieína, que se va celebrar el prósimu día 23 na plaza la Catedral, “va dar una importancia especial al folk y el baille tradicional que sonarán alredor de la foguera”. El gaiteru Xuacu Amieva presentará esa nueche’l so últimu trabayu discográficu, arrodiáu de dalgunos amigos y músicos d’excepción, como Ramón Prada, Sergio Fernández, Jorge García, les pandereteres de Dulcamara y les bandes de gaites El Llacín y Naranco, ente otros.

Javier Batalla presentó ayeri’l programa de les fiestes del Día de San Xuan qu’empezará a les ocho y media la tarde cola actuación de grupos folclóricos peles places más centriques d’Uvieu, pa dar pasau, a l’actuación del gaiteru finalista del Remis Ovalle, asina como al espectáculu ‘Para una noche de San Juan’ del grupu de Teatru Margen. Pero la cita más destacada del San Xuan d’Uvieu va tener llugar, sin duda, a les once y cuartu la nueche cola actuación del gaiteru Xuacu Amieva “que diseñó un espectáculu especial pa esta cita”.

Nesti conciertu de presentación del so últimu trabayu, xunto a Amieva van actuar les bandes de gaites El Llacín y Naranco, el grupu de danza Andrea Lebeña, los cantantes de Flor d’Agua, les pandereteres Dulcamara, el guitarrista Jorge García, el percusionista Sergio Fernández, asina como’l teclista y compositor Ramón Prada.

El grupu Trasgu, Filandón, Noceu de Trubia y San Antonio de Fitoria, siguirán la fiesta pasada la media nueche.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...