Portada Sociedá XPDL diz que la FSA va llevar a la llingua asturiana a la desapaición

XPDL diz que la FSA va llevar a la llingua asturiana a la desapaición

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua emitió esti martes un comunicáu nel que fai un llamáu a la clas política asturian pa que refugue les declaraciones de Jesús Gutierrez alredor de la oficialidá del asturianu. “Ye un fechu gravísmu qu’un cargu de la FSA declare qu’asume la futura inestabilidá del gobiernu asturianu con tal de nun contemplar la oficialidá. La non oficialidá trai como consecuencia la desapaición de la llingua a mediu plazu”, destacaron representantes de la Xunta.

XPDL piensa que la FSA va form ar parte de la llista de xente responsable de la desapaición de la llingua asturiana “por cuenta d’unos intereses y prexuicios políticos primarios”. Pa los responsables de la Xunta, el nun poner les bases legales, esto ye la oficialidá, pa que l’asturianu nun se perda ye condenar la llingua a la desapaición. “Trenta años d’esa “promoción” que tanto defende yá demostraron
que nun valieron pa frenar el procesu de sustitución llingüística”.

Según diz Xunta pola Defensa de la Llingua, el secretariu xeneral de la FSA interpreta los últimos resultaos electorales como una especie de referendum sobre la oficialidá, inorando tolos estudios sociolóxicos que se ficieron hasta la fecha y que dexen claro que la mayoría de los ciudadanos son favoratibles a la mesma. “Manipular asina l’exerciciu democráticu de los ciudadanos ye más propio d’un demagogu falsariu”, señalen nel escritu.

Tamién te podria gustar