Portada Lliteratura Xosé Nel Riesgo y David Rivas ganen la primer edición del Premiu Arbidel de lliteratura erótica

Xosé Nel Riesgo y David Rivas ganen la primer edición del Premiu Arbidel de lliteratura erótica

by asturnet

L’escritor avilesín Xosé Nel Riesgo, convirtióse nel primer ganador del Premiu Arbidel de Cuentos Eróticos en llingua asturiana, convocáu pol Ayuntamientu de Ribeseya y que va entregase mañana miércoles en Ribeseya dientro del marcu de la 1er Selmana Ribeseyana de les Lletres.

La obra que llevó a Riesgo a llograr los 1.000 euros colos que se dotó esti gallardón titúlase “De bandera”, en referencia a la típica espresión sidrera a la hora d’aludir a un bon “culín”. L’autor, qu’amás ye vicepresidente de l’Asociación Cultural l’Arribada, confesó que-y facía muncha ilusión ganar esti certame “por ser la primer edición y por tratase d’un palu que nunca nun tocara como narrador, polo que pa min yera un retu personal mui especial”.

Según Riesgo, ésti ye un relatu que xuega coles ambigüedaes y que narra la obsesión d’un médicu que nun pue beber sidra porque-y produz foria, pero que por embargu, “bébela por ver cómo la echa una nueva camarera de la que ta prendáu”- “Un ritu que-y da pie a milenta pantasíes sexuales”, añadió. L’escritor recoyerá’l so premiu’l miércoles viniente nun actu públicu que se cellebrará na Casa Cultura de Ribeseya y nel marcu de la I Selmana Ribeseyana de les Lletres.

Tendrá de lleer en público’l so relatu y fadrálo “ensin ningún tipu de pudor al pesar de que la temperatura del protagonista va xubiendo pasu a pasu hasta algamar niveles X y con claridá espositiva”, aseguró.

El segundu premio, dotáu con 300 euros, foi pal xixonés afincáu en Candanal (Villaviciosa), David Rivas, pola obra titulada Boedica y doña Nuria. Trátase d’una historia ambientada na época del reináu d’Alfonso XII que tien como protagonista a un rapaz que s’anicia nel sexu cola marquesa pa la que trabaya. Nun falten tampoco les relaciones luxurioses de la aristócrata col so maríu o les que tien el marqués na clandestinidá. Un rellatu onde’l narrador, que ye miembru de la directiva de l’Arribada, fai un prestosa incursión na narrativa erótica.

Tamién te podria gustar