Xosé María Vega y Humberto Gonzali son los nuevos miembros del RIDEA

19 setiembre 23:21 2007 Imprimir

El Real Institutu d’Estudios Asturianos acaba de recibir dos nuevos miembros del ámbitu asturianista. Pero nesti casu vienen de la mano de les formaciones Partíu Popular ya Izquierda Xunida-BA-LV. Los escritores Humberto Gonzali y Xosé María Vega Blanco van representar respectivamente a PP ya IX dientro d’esti organismu que tien ente los sos cometíos la investigación sobre la hestoria, ciencia, lletres y cultura asturianes.

Humberto Gonzali va encabezar la delegación de trés miembros del PP con derechu a asientu en RIDEA, mientres que Chema Vega va ser l’únicu representante d’IX na Institución a la que pertenez Xosé Lluis García Arias, como representante de l’Academia de la Llingua Asturiana.

El RIDEA ñaz nel franquismu y nél intégrense nun entamu los escritores asturianos más celebres de la primer metá del sieglu XX. Por embargu, la so rellación col movimientu de recuperación del asturianu dende los años sesenta foi siempres fosca y la institución llegó a espublizar nos ochenta un ‘Diccionariu de los bables’ en rempuesta al trabayu normativizador de l’Academia de la Llingua Asturiana.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...