Portada Lliteratura Xosé Bolado presenta’l poemariu billingüe “La bonta intención”

Xosé Bolado presenta’l poemariu billingüe “La bonta intención”

by asturnet

L’Atenéu Obreru de Xixón acueye güei, martes 25, la presentación del llibru ‘La bona intención / La buena intención’, de Xosé Bolado, asoleyáu pola editorial de nueva creación Impronta, qu’entama asina la edición de llibros n’asturianu cola colección “Carta blanca”. Al cargu de la editorial ta la ex directora de Llibros del Pexe, Marina Lobo.

La presentación, que va cuntar col autor y col poeta Pablo Texón, va entamar a les ocho la tarde nel llar social del Atenéu Obreru, asitiáu na cai Cuadonga númberu 7, primeru izquierda, en Xixón.

Na reseña de contraportada esplícase sobre la obra que “ye una sutil aventura introspectiva. Les ventanes qu’abre esti llibru allumen un espaciu que ye personal pero que ye’l de cualesquier. El llector va realizar nes sos páxines un viaxe al corazón de les hores y les coses, al infrayable y firiente cursu de los díes, a los inevitables daños y engaños que’l pasu y el pesu del tiempu aveza a dexar en nós. Somos en verdá una suma de negaciones y afirmaciones y nada como les pallabres pa interpretar los nuesos propios silencios”.

Tamién te podria gustar