Xorrez la crítica a la partida específica pa RTPA nos presupuestos

Xorrez la crítica a la partida específica pa RTPA nos presupuestos
30 11:14 2017 Imprimir

Depués de que lo ficiere la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, Iniciativa pol Asturianu vieno acabane de calificar tamién de ridículu l’aumentu del presupuestu de normalización y refuga una partida específica pa RTPA
La organización refuga una partida específica pa la RTPA: “los programes n’asturianu han salir del so propiu presupuestu”.
Dempués de conocer el proyectu de presupuestos del Gobiernu d’Asturies pal añu 2018, dende Iniciativa pol Asturianu quieren amosar el so descontentu “pola xuba tan probe d’un presupuestu que lleva munchos años ensin xubes significatives, el dedicáu a normalización llingüística”. La partida pa normalización social del asturianu habría tener una partida muncho más significativa, na opinión de la organización, que demostrara’l verdaderu compromisu del Gobiernu d’Asturies “por avanzar na normalización del idioma nesti tiempu previu a la oficialidá, que yá prometió aprobar na próxima llexislatura la FSA-PSOE”.

La cifra de poco más d’un millón d’euros “ye ridícula si se pon en comparaza con otres del presupuestu. Por poner un exemplu, la Orquesta Sinfónica del Principado de Asturias, tien un presupuestu de más de 5 millones d’euros, mientres que tola política llingüística d’Asturies quier sacase alantre con poco más d’un millón y mediu. Les cifres d’esti exemplu al que podríamos añadir munchos más, rescamplen la falta de compromisu real cola normalización”.
Amás, dende Iniciativa pol Asturianu “queremos refugar n’especial la creación d’una partida dientro de los prespuestos de política llingüística dedicada al usu del asturianu na RTPA y recordamos que l’usu del asturianu nel mediu tien de salir de los sos presupuestos ordinarios.”

Esti ye un precedente mui peligrosu que podría facer pensar que faer conteníos n’asturianu requier presupuestos especiales fuera del presupuestu xeneral del Ente de Comunicación, según quieren dexar afitaon dende Iniciativa: “la RTPA, que tien un presupuestu de más de 20 millones d’euros, nun precisa de 70.000 euros pa faer más y meyor programación n’asturianu, sinón de la voluntá política pa faelo”.

Loading Facebook Comments ...