Portada Sociedá Xornada sobre la Llingua y cultura asturiana en Nueva York

Xornada sobre la Llingua y cultura asturiana en Nueva York

by asturnet

La Pace University de Nueva York va entamar en coincidencia colos actos del Día de San Patriciu una xornada intensiva sobre la llingua y la cultura asturianes. La comunidá asturiana vien participando davezu na celebración de la fiesta de la comunidá irlandesa en Nueva York.

La xornada va facese’l próximu 16 de marzu ta organizada pola Asociación Asturianos en USA, presidía pol profesor del Rollins College Alberto Prieto Calixto y que tien como finxos la recuperación de la herencia de los asturianos qu’emigraron a los Estaos Xuníos d’América, amás l’Academia de la Llingua y la Conseyería de Xusticia y Rellaciones Esteriores van collaborar tamién nel actu.
La xornada va entamar col profesor de la Pace University Andrés Villagrá qu’espondrá una intervención sobre la emigración na lliteratura n’asturianu, na qu’intervendrá Pablo Xuan Manzano, Académicu de la Lingua Asturiana. La representante del Consuláu español en Nueva York, Pilar Fernández, va falar sobre la recuperación de la cultura asturiana nos Estaos Xuníos, y Alberto Prieto Calixto dará una charra sobre la presencia asturiana nos Estaos Xuníos. L’espaciu web www.asturianus.org centrá la segunda mesa. esti espaciu ye un pegollu fundamental como puntu d’alcuentru de la comunidá asturiana, y los sos descendientes, nos Estaos Xuníos. Pilar Suárez Coalla falará sobre’l papel de les muyeres nel campu asturianu y l’escritor y periodista Chema Vega recitará poesía asturianu acompañáu a la gaita por Bras Rodrigo.

Tamién te podria gustar