Portada Tecnoloxía Xornada en Xixón sobre Innovación ya Investigación Responsable na empresa

Xornada en Xixón sobre Innovación ya Investigación Responsable na empresa

by redacción asturnews

Impulsa, cola collaboración de Innovasturias, entama una xornada’l llunes 20 de marzu que pretende dotar a les empreses de los recursos y ferramientes necesarios pa desenvolver la implementación nes organizaciones d’innovación ya investigación responsables.

Esti próximu llunes 20 de marzu,a partir de les 9:30 hores, va tener llugar nel Edificiu Asturies del Parque Científicu Tecnolóxicu de Xixón, una xornada sobre implementación de la Investigación y la Innovación responsables na empresa. La Investigación ya Innovación Responsable (RRI), ye una cuestión emerxente ya impulsada pola Comisión Europea coles mires de promover una sociedá na qu’estes práctiques empobinar a consiguir resultancies sostenibles,éticamente aceptables y socialmente deseables.

La presentación y los talleres van tar dirixíos por espertos en lamateria como Rosina Malagrida, Responsable del Living Lab de Salú Irsi Caixa y coordinadora nacional de RRITools (proyectu rematáu) y de EnRRICH, y AïdaDíaz, de la Área de internacionalización de AGAUR, Generalitat de Catalunya.

La inscripción ye gratuita, pero tendrá de formalizase por aciu el siguiente enllaz.

Tamién te podria gustar