Portada Fiestes Xixón va recibir a los Reis Magos d’Oriente en La Plaza de Toros

Xixón va recibir a los Reis Magos d’Oriente en La Plaza de Toros

by redacción asturnews

Xixón va recibir a les sos Maxestaes los Reis Magos d’Oriente en La Plaza de Toros d’El Bibio, onde van tar recibiendo a les neñes y los neños de la ciudá los díes 4 y 5 de xineru. D’esta miente, va facilitase y van faese más seguros los sos alcuentros.

P’aportar a les recepciones reales va ser necesariu la retirada de localidaes. En próximes feches, Divertia va concretar el procedimientu, yá que va ser necesariu confirmar l’accesu por aciu una cita previa. Tamién se van emitir distintos vídeos por que Les sos Maxestaes puedan dirixise a les families y a les neñes y neños que nun puedan averase hasta El Bibio.

Ye’l plan B” activáu dempués de que’l Principáu d’Asturies nun aprobara’l proyectu que Divertia unviara, el pasáu día 4 d’avientu y por escritu, que consistía nun percorríu de les sos Maxestaes n’una pequena comitiva de vehículos descapotados por tolos barrios y parroquies de la ciudá. Esti percorríu enllargar mientres tola xornada, constante, ensin paraes y que nun sería comunicáu a la ciudadanía para evitar aglomeraciones. Taba previstu reforzalo cola emisión en directu de dellos vídeos na web municipal y los perfiles de les redes sociales del Conceyu, cola intervención y el saludu de les sos Maxestaes a les neñes y neños de Xixón. Divertia consideraba esti proyectu como’l más apropiáu, para averar “por sorpresa” a Les sos Maxestaes los Reis Magos a cada barriu (delles vegaes mientres la xornada), evitando asina concentraciones en cualquier puntu de la ciudá y confirmando tamién, cola emisión de los vídeos, que nenguna neña o neñu quedara ensin ver y escuchar al Príncipe Aliatar y a los Reyes Melchor, Gaspar y Baltasar.

Tamién te podria gustar