Portada Turismu Xixón va cuntar con fondos europeos Next Generation pal so Plan de Sostenibilidá Turística

Xixón va cuntar con fondos europeos Next Generation pal so Plan de Sostenibilidá Turística

by redacción asturnews

L’Alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, y el director de Xixón Turismu, Daniel Martínez Junquera, anunciaron el pasáu 23 d’avientu la concesión al Plan de Sostenibilidá Turística en Destino “Xixón, identidá, sostenibilidá y dixitalización” d’una partida de los fondos europeos Next Generation, que van financiar el 70% de los 3,99 millones previstos pa dichu plan.

El proyectu, presentáu per Xixón Turismu y la Dirección Xeneral d’Innovación y Promoción, foi unu de los escoyíos pol Ministeriu de Comerciu, Industria y Turismu, qu’enría los fondos Next Generation n’España.

El so oxetivu, según recordó Ana González, ye doble. Per una parte, “consolidar Xixón como destín de turismu cultural intelixente, seguro y sostenible, poniendo en primer planu la identidá sociocultural y natural del territoriu como principal valor turísticu”, en relación, en concretu, col Camín de Santiago de la Mariña. Per otra parte, el Plan “afonda nos procesos de digitalización y modernización de la xestión turística” reforzando’l sellu de Destín Turísticu Intelixente y de vanguardia, en sintonía coles esixencies y normatives de la transición enerxética”.

Más información

Tamién te podria gustar