Portada Sociedá Xixón va celebrar el primer campeonatu d’España “n’asturianu”

Xixón va celebrar el primer campeonatu d’España “n’asturianu”

by asturnet

Yá hai llogotipu y cartelu pal Campeonatu d’España que’l Conceyu de Xixón ta va organizar en 201. L’Ayuntamientu afirma que nun quier “que dambos campeonatos pasen a espaldes de la ciudá y de la comunidá autónoma que los va acoyer” y por ello, ente otres midíes, la páxina oficial (www.duatlongijon.org) tien yá la so versión n’asturianu, amás d’en castellán, a la que va sumase l’inglés, cuando la ciudá celebre’l mundial d’esti deporte en 2011.

Amás, y como ta afitao nes disposiciones llegales d’anguaño, el llogotipu va llevar la toponimia oficial del conceyu, Gijón-Xixón, anque tovía pueden vese nos cartelos de la mesma la utilización de topónimos yá desaniciaos, como’l del llugar onde se celebra la competición, el complexu deportivu de Les Mestes, afitáu na toponimia unicamente con esa forma, pero nel cartelu cola doble Las Mestas-Les Mestes, según la llingua que s’use.

El duatlón consiste nuna prueba onde se compite en carrera a pie y en bicicleta. Davezu practícase n’ivernu (10 km de carrera a pie, 40 en bicicleta y 5 de carrera a pié), esistiendo una modalidá d’esprín, con distancies de 5-20-2,5 quilómetros y Llarga distancia (10-60-10).

Páxina web del campeonatu (n’asturianu)

Tamién te podria gustar