Portada Gastronomía Xixón va acoyer la primer edición del Salón Internacional de les Sidres de Gala

Xixón va acoyer la primer edición del Salón Internacional de les Sidres de Gala

by asturnet

La revista La Sidra, en collaboración cola Fundación Asturies XXI y el sofitu del Conceyu de Xixón, de la Fundación Municipal de Cultura y Deportes y de la Conseyería d’Agroalimentación d’Asturies entama la celebración del que sedrá’l I Salón Internacional de les Sidres de Gala, un alcuentru alredor de la sidra non escanciable d’alta calidá, nel qu’estremaes variedaes sidreres y derivaos de la sidara, tanto asturiana como d’otros países, van ser presentaes de mena profesional nel Hotel “Villa de Gijón”.

La sidra brut, l’axampanao, los aguardientes de sidra y la sidra de xelu van tener cabida dientro d’esti Salón. Anque la celebración se centra non escanciable, a la entrada va ufiertase a los asistentes unos culinos de sidra, “a manera de recibimientu y en señal del nuesu respetu pola sidra tradicional”, espliquen los organizadores.

Los organizadores espliquen que l’eventu va tener presencia tamién de sidres d’Alemaña, Gales y Normandía.

L’actividá central va consistir nuna Xornada Técnica, na que se va cellebrar una cena gourmet compuesta por dellos platos. Con cada platu propondráse’l maridaxe con dos sidres, presentaes polos mesmos llagareros. Al empar d’estes 20 marques ufiertaes na cena, el restu sidres van ufiertase, a mena degustación, en meses dimpuestes con esi envís.

Amás, a lo llargo de la xornada proxectaráse’l documental “Procesual” sobre la sidre, comentáu polos sos autores, y van realizase cates guiaes de la sidra participante.

Ta confirmao la presencia nel eventu de representantes institucionales, profesionales del mundu la hostelería, distribuidores, gastrónomos y prensa especializao –amás, llóxicamente, de los mesmos llagareros- procurándose que tea la mayor repercusión posible, tanto a nivel mediáticu comu nel ámbitu de la hostelería.

La presentación oficial del mesmu, a la que va acudir el conceyal de cultura Carlos Rubiera.

La participación nesta xornada Técnica tendrá un costu de 40 € y sedrá necesariamente llimitada siguiéndose un rigurosu orde d’iscripción fasta cumplimentar l’aforu. Pa participar pue contactase pel corréu lletrónicu info@lasidra .as o nel teléfonu 652 594 983.

Tamién te podria gustar