Xixón va acoyer esti añu la entrega de los Premios Lliterarios n’asturianu

23 xineru 10:04 2013 Imprimir

La Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte falló a finales d’añu los premios lliterarios en llingua asturiana pal añu 2012: la 33 edición del Premiu «Xosefa Xovellanos» de novela, que ganó Quique Faes; la 18 edición del Premiu «Xuan M.ª Acebal» de poesía, col que se fizo José Ángel Gayol; la 18 edición del Premiu «Máximo Fuertes Acevedo» d’ensayu, ganáu por Xulio Arbesú; la quinta edición del Premiu «María Josefa Canellada» de lliteratura infantil/xuvenil, otorgáu a Milio Rodríguez Cueto; y la cuarta edición del Premiu «Alfonso Iglesias» de cómic, que tuvo como ganador a Javier Marinas. Toos ellos van entregase na tarde del miércoles 30 de xineru, na Biblioteca Pública “Xovellanos” de Xixón.

Nel Premiu «Xosefa Xovellanos» de novela: Enrique Faes Díaz (Quique Faes) por La vida increíble. El xuráu concedió esti gallardón al valorar que se trata d’una novela mui bien construyida, con unos personaxes claramente definíos y qu’aporta a la lliteratura asturiana nuevos horizontes temáticos.

Premiu «Xuan María Acebal» de poesía: José Ángel García Fernández (José Ángel Gayol) por El llibru de les coses misterioses, poemariu que, al dicir del xuráu, «basándose na memoria y el viaxe, apurre l’ecu personal de les voces ayenes».

Premiu «Máximo Fuertes Acevedo» d’ensayu: Xulio Arbesú por Los deseos del dineru, obra de la que’l xuráu quixo destacar «l’usu áxil de la llingua, l’actualidá del tema y la forma d’harmonizar narración y xéneru ensayísticu».

Premiu «María Josefa Canellada» de lliteratura infantil/xuvenil: Milio Rodríguez Cueto, pola novela Carne de melandru. El xuráu alcordó por unanimidá la concesión del premiu a esta obra al valorar «que se trata d’una novela de gran profundidá narrativa y bien resuelta que recupera la memoria histórica d’una manera adecuada a la edá a la que va dirixida y abre caminos nuevos na lliteratura xuvenil n’asturianu».

Premiu «Alfonso Iglesias» de cómic: Javier Marinas por Homes, que ye, n’opinión del xuráu, una obra de gran valor didácticu que destaca pol tratamientu dixital de les imáxenes.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...