Portada Conceyos Xixón suspende la O.R.A, l’I.B.I estremáu y les tases

Xixón suspende la O.R.A, l’I.B.I estremáu y les tases

by redacción asturnews

El Conceyu de Xixón decidió a primer hora d’esta mañana suspender el serviciu de cobru d’aparcamientu de la O.R.A y les tases pola instalación de terraces, agua, recoyida de basures y alcantarelláu. Tratase d’una más de les midíes adoptaes pol Consistoriu xixonés destinada a apangar l’impactu económicu que l’Estáu d’Alarma decretáu va tener sobro la hostelería, hotelería y pequenu comerciu de la ciudá.

Per otra parte, dende la Fundación Municipal de Servicios Sociales adoptáronse midíes a partir de güei, n’absoluta coordinación cola Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar, que dexen garantizar los servicios d’atención a les persones que s’atopen en situación de vulnerabilidá y al empar protexer la salú de el trabayadores y trabayadores d’estos servicios.

Asina, el trabayu de les unidaes técniques sociales va realizase vía telefónica y telemática, l’atención va ser presencial puramente naquelles situaciones que se detecten como urxentes, previa decisión de el trabayadores, y siempres con cita previa.

Nel casu del Serviciu d’Ayuda a Casa caltienen los servicios d’aséu ya hixene de les persones qu’escarezan d’una rede de sofitu familiar suficiente que pueda ocupase d’ello, y caltiénense tamién los servicios d’ellaboración y entrega de comida. El restu de servicios sustituyir por siguimientu telefónica diariu, que van emprestar les mesmes auxiliares, y van ser elles quien detecten les necesidaes que vaigan surdiendo, dándo-yos respuesta.

Nel casu del Albergue Cuadonga, que permanez abiertu, la organización anicia n’evitar que confluyan munches persones coles mesmes. Pela so parte la Cocina Económica va apurrir a los sos usuarios y usuaries les comíes y cenes en recipientes pa llevar.

Tamién te podria gustar