Portada Escéniques Xixón súmase al Día de la Dancia con un montaxe de Sol Picó

Xixón súmase al Día de la Dancia con un montaxe de Sol Picó

by asturnet

Xixón axúntase güei a les cellebraciones del Día Mundial de la Dancia de la mano de la prestixosa compañía catalana de Sol Picó. El Teatru Xovellanos acueye la representación de ‘La Dona Manca, o Barbi Superestar’, un montaxe qu’intenta caciplar nel universu de la muyer y fai por reconstruyir n’escena los elementos del imaxinariu femeninu a partir de l’actuación de seis baillarines y seis músiques.

Sedrán sesenta minutos p’asoleyar un montaxe que vien de ganar dos galardones nos recientes Premios Max 2004, al meyor espectáculu teatral y a la meyor coreografía.

Embaxo la dirección teatral de Txiki Berraondo y la cordinación musical de Mireia Tejero, la llista d’intérpretes intégrenla Ana Criado, Iva Horvat, Lola López Luna, Maribel Martínez, Ana Roblas y Maria Stamenkovic Herranz. L’elencu complétase na parte musical con Dácil López y Maddish Falzoni.

Según la interpretación que Sol Picó fai del so propiu montaxe, l’espectador qu’esta nueche acuda al Xovellanos atoparáse con un paséu por un mundu subconsciente de rituales del que van surdiendo, mesmo que d’una coctelera, llugares imaxinarios y rellaciones imposibles.

Tamién te podria gustar