Portada Educación Xixón quier poner un millón d’euros en cuatro años pal grau d’Educación Física

Xixón quier poner un millón d’euros en cuatro años pal grau d’Educación Física

by redacción asturnews

L’equipu de gobiernu de Foro Asturias en Xixón peracaba’l proyectu que va presentar el próximu mes de febreru al rectoráu de la Universidá d’uviéu : un millón d’euros en cuatro años pa quedase col grau d’Educación Física.

L’equipu de gobiernu de Foro Asturias en Xixón peracaba’l proyectu que va presentar el próximu mes de febreru al rectoráu de la Universidá d’Uviéu col oxetivu claru de que la opción d’allugar estos nuevos estudios na ciudá, en concretu nes instalaciones de la Universidá Llaboral, imponiéndose a la de les otres localidaes que puxen por faer se con ellos: Uviéu, Avilés y Mieres. Nel proyectu non solo se fai referencia a los espacios disponibles para la docencia del títulu y la práctica de les más diverses disciplines deportives, o al potencial de la ciudá tocantes a ufierta de servicios, cultural y lúdica, sinón que tamién se pretende marcar la diferencia col restu de competidores apurriendo financiamientu. En concretu, para favorecer la implantación del grau nel campus xixonés, Foru comprometer a amontar en 250.000 euros añales l’actual conveniu cola Universidá d’Uviéu, pol que’l Conceyu concede a la institución académica asturiana 524.000 euros al añu. Esi financiamientu extra llevaríase a cabu demientres cuatro años, ensin perxuiciu de que futures corporaciones decidieren llevar a cabo aportaciones adicionales si considerar conveniente, apunten fontes municipales.

¿Cuál sería’l destín d’esi cuartu de millón añal? L’equipu de gobiernu considera que tien de ser la Universidá la que decida emplegalo no que considere más oportuno, pero cree que tendría la so lóxica que, a priori, fora destináu al pagu de los sueldos del profesoráu de nueva contratación riquíu pala docencia de los estudios de Ciencies de l’Actividá Física y el Deporte. Podríen ser una docena, según les estimaciones de la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación, de la que procede una de los dos ufiertes pala docencia del grau qu’agora mesmu tien sobro la mesa’l rectoráu. Tamién, según cálculos de dicha facultá, la partida pa esi capítulu nun superaría los 400.000 euros.

Foro, como tamién dexaron claro esta selmana partíos como PSOE, Xixón Sí Puede ya Izquierda Xunida, defende la ufierta pública d’estos estudios. Esto ye, l’amestada a la Facultá de Formación del Profesoráu y Educación, allugada nel campus de Llamaquique. Ta previstu qu’esta mesma selmana responsables municipales caltengan xuna xunta colos impulsores d’esta propuesta pa tresllada-yos de primera esquito les sos intenciones. La otra ye la de la Facultá Padre Ossó, centru adscritu a la Universidá, con see nel Seminariu d’Uviéu pero que pretende llevar la docencia del grau al campus de Mieres, infrautilizado dende la so inauguración, en 2002.

La Universidá tien que decantase ente les propuestes y tamién al respective de l’allugamientu de la facultá. Foro plantega que la docencia teórica del grau de Ciencies de l’Actividá Física y el Deporte impartase nes instalaciones de la Universidá Llaboral, onde yá s’atopa allugada la Facultá de Comerciu, Turismu y Ciencies Sociales Xovellanos.

Tamién te podria gustar