Portada Fiestes Xixón pieslla’l programa de la Fiesta de la Sidra, que busca 3.500 persones pa batir el récord d’escanciáu

Xixón pieslla’l programa de la Fiesta de la Sidra, que busca 3.500 persones pa batir el récord d’escanciáu

by asturnet

Xixón busca 3.500 escanciadores. L’Ayuntamientu de la ciudá prepara yá la XIII Fiesta de la Sidra Natural, que va cellebrase l’últimu fin de selmana d’agostu pero cuyu programa ta acabante de perfilar el departamentu municipal de Festexos. Amás d’intentar batir na playa Poniente el récord d’escanciáu simultáneu, allugáu agora en 3.494 persones, el certame sidreru incluyirá una xornada dedicada a los cantares de chigre con participación abierta al públicu.

La folixa empezará’l vienres 27 d’agostu con un mercáu de productos derivaos de la mazana y un concursu d’escanciadores que desembocará nel intentu d’algamar una nueva marca mundial d’escanciáu simultáneu de sidra. L’Ayuntamientu facilitará les primeres 3.495 botelles -una más que les que s’emplegaron l’añu pasáu p’algamar el récord-, pero habilitará un accesu especial pa los participantes qu’acudan cola so propia botella.

Na so segunda xornada, el sábadu 28 d’agostu, la XIII Fiesta de la Sidra Natural centrará les sos actividaes al rodiu de los populares cantares de chigre, que’l públicu asistente podrá interpretar na Plaza Mayor en compaña del Orfeón Xixonés, que tará dirixíu por Carlos José Martínez.

Magar de too ello, el día grande de la folixa sedrá’l domingu 29, xornada na que se servirá sidra de baldre durante cinco hores -de 12 a 14 y de 18 a 21 hores- nos puestos allugaos polos llagares na Plaza Mayor y l’entornu inmediatu de la Plaza’l Marqués. El grupu Trebeyu y la banda de gaites Llariegu protagonizarán l’animación musical a lo llargo de tol día.

Tamién te podria gustar