Xixón habilita la figura de «habitual-esporádicu» pa centros escolares

Xixón habilita la figura de «habitual-esporádicu» pa centros escolares
30 ochobre 09:40 2020 Imprimir

La Xunta de Gobiernu de Gobiernu aprobó esta selmana’l cambéu del contratu de concesión del serviciu públicu de comedor nos centros escolares de segundu ciclu d’Educación Infantil y Primaria de titularidá pública pa habilitar, ente otres cuestiones, la figura de «habitual-esporádicu».

La inclusión d’esta nueva figura tien como oxetivu facilitar la posibilidá del usu del serviciu d’almuerzu, atención temprana y de comida a aquelles persones que precisen faer usu d’estos servicios un solu día, siempres y cuando sía con periodicidad fixa y/o establecida de mano, y condicionáu a les capacidaes máximes de los comedores, y a l’axudicación del grupu de convivencia estable.

Dientro de los cambeos aprobaos pa esti contratu atópense tamién la incorporación de los llabores de planificación conxunta y coordinación desenvueltes de manera previa al entamu del cursu escolar, y tamién los llabores de refuerzu per parte de monitores/ye pa garantizar el la prestación del serviciu de comedor en condiciones óptimas de seguridá, conforme a los planes de continxencia establecíos.

Al respective de les actividaes previes al entamu del cursu escolar, que se desenvolvieron los díes 18 y 21 de setiembre, computáronse un total de 285 hores y un importe máximu de 4.275 euros. Nel casu de los llabores de refuerzu, envaloróse un máximu d’hores de 17.523, trés hores al día en cada unu de los 35 comedores escolares, a razón d’una hora p’almuerzos y dos hores pal serviciu de comida, con un costu máximu de 262.845 euros.

  Categories: