Portada Conceyos ‘Xixón Financia’ va impulsar les empreses nel conceyu

‘Xixón Financia’ va impulsar les empreses nel conceyu

by redacción asturnews

El Conceyu de Xixón, al traviés de Xixón Impulsa y ASTURGAR SGR alcuerden un programa de financiamientu que va dexar a los beneficiarios solicitar préstamos o leasing cola garantía de ASTURGAR por un importe d’hasta 400.000 euros y plazos de 5 ,7 y 10 años. Xixón Impulsa financia la totalidá del costu del aval necesariu para les operaciones.

El Conceyu de Xixón, al traviés de Xixón Impulsa, y Asturgar SGR presenten el programa Xixón Financia, iniciativa que tien como oxeto favorecer la crecedera de les empreses locales y la puesta en marcha de nueves iniciatives empresariales nel conceyu de Xixón.

Nel actu de presentación tuvieron presentes l’alcaldesa de Xixón, Ana González, y la presidenta de Asturgar SGR, Eva Pando, amás de los representantes de les 10 entidaes bancaries collaboradores y xuntaes al alcuerdu: Caxa Rural d’Asturies, Liberbank, Sabadell Herrero, BBVA, Caixabank, Caxa Rural de Xixón, Santander, Caxa Llaboral, Abancay Bankinter.

Con esti programa, les pequeñes y medianes empreses de Xixón, yá sían sociedaes mercantiles, o trabayadores per cuenta propia o s’entamen so fórmules d’economía social, tienen a la so disposición una llínea de financiamientu para llevar a cabu los sos proyectos d’inversión nes meyores condiciones financieres. Una llínea de financiamientu para favorecer tantu la creación de nueves empreses como l’afitamientu y la crecedera de les yá esistentes.

Xixón Financia ufierta financiamientu pa un ampliu abanicu de sectores, dende les actividaes agrícoles, el pequenu comerciu y el sector servicios, hasta les actividaes en sectores d’especial interés como son los que se desenvuelven en campos como la Industria, Científicu-Técnicu, Dixital, Economía Azul, Economía Verde, Economía Circular, según les actividaes Cultural y Creativu.

Los beneficiarios van poder solicitar préstamos o leasing cola garantía de Asturgar SGR por un importe d’hasta 400.000 euros y plazos de 5, 7 o 10 años. Estes operaciones van poder roblase a tipu fixu o variable y tienen los sos tipos d’interés llindaos a un máximu del 1,50%, nel casu del tipu fixu, y del Euribor a 12 meses más 1,50%, nel casu de les operaciones a tipu variable. Entodos los casos, Xixón Impulsa va bonificar el 100% de los costos del aval de Asturgar SGR.

Les empreses o los proyectos van estudiase pa ver si son vidables y rentables, y con capacidá de xenerar recursos abondos para amortizar la delda y nun presentar fondos propios negativos nin perdes. Amás,la empresa solicitante tien de ser socia de Asturgar SGR nel momentu de la firma, con participaciones sociales por siquier el 3% del riesgu responder por (este importe ye reembolsable al vencimientu).

La solicitú de les operaciones puede faese al traviés de Asturgar SGR, Xixón Impulsa o en cualesquier de les entidaes financieres collaboradores. La documentación necesaria para la tramitación xestionar por internet de manera rápida y eficaz al traviés de la plataforma dixital https://www.asturgar-online.com/

Más información

Tamién te podria gustar