Xixón estrena’l so serviciu de bicicletes gratuites con 24 vehículos y tres puntos de recoyida

07 xunetu 23:18 2004 Imprimir

Xixón estrena les sos primeres 24 bicicletes públiques con tiempu revueltu. La primer xornada completa del nuevu serviciu, reserváu a propietarios de la denominada tarxeta ciudadana -credencial gratuita qu’emite el Conceyu pa usar servicios municipales-, atrái güei a escasos usuarios a los tres puntos de recoyida y devolución de los vehículos, allugaos na plaza’l Parchís, la playa de Poniente y l’avenida Constitución, na confluencia coles cais Carlos Marx y Pérez d’Ayala.

A eses terminales van axuntáse-yos darréu, según los responsables del equipu de gobiernu llocal, otros cinco puntos, asitiaos en L’Acerona, Cuatro Caminos, el centru municipal d’El Coto, el parque la Fábrica’l Gas y l’avenida de Shultz. L’ampliación del serviciu cubriráse amás cola incorporación de más bicicletes, hasta superar el cientu.

La ventolera y la lluvia intermitente con qu’alboreció la ciudá tán provocando que los ciudadanos s’amuesen güei roceanos a utilizar el nuevu serviciu públicu de tresporte, que permite circular nes bicicletes un másimu de dos hores a partir del momentu nel que se recueyen y siempre dientro’l cascu urbanu. Pa propiciar l’usu de les bicis, l’Ayuntamientu anunció ayeri l’habilitación d’un nuevu carril-bici ente La Calzada y El Rinconín, pola costa, y el puxu del itinerariu yá posible poles avenides Schultz y Constitución.

El serviciu ta empobináu a mayores d’edá o menores a partir de 16 años con autorización paterna espresa, y funcionará a lo llargo de tol veranu de 8,30 a 14 y de 17,30 a 21 hores. Nos meses d’inviernu, ente ochobre y marzu, les bicicletes públiques namás podrán utilizase n’horariu siguíu de 8,30 a 18, en dambos casos con penalizaciones si l’usuariu se retrasa na devolución del vehículu.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...