Portada Música Xixón espera una venta masiva d’entraes a última hora pa evitar un fiascu nel conciertu de McCartney

Xixón espera una venta masiva d’entraes a última hora pa evitar un fiascu nel conciertu de McCartney

by asturnet

Una venta masiva d’entraes qu’evite a última hora un indeseyáu fracasu económicu. Esa ye la esperanza cola que l’Ayuntamientu de Xixón y la productora Doctor Music van pasar el fin de selmana, con alpenes un cuartu del aforu vendíu a cinco díes del recital col que’l músicu británicu abrirá la so xira europea nel estadiu d’El Molinón.

Con alredor de 10.000 entraes despachaes de les casi 40.000 que tán a la venta, los gastos de caché del ex Beatle, de loxística y de promoción del conciertu amenacien con dexar un balance negativu nes arques municipales que’l conceyal de Festexos, Iván Álvarez Raja, quier esconxurar con una fola de venta de llocalidaes ‘in extremis’.

Unes 300 persones trabayen dende’l llunes pasáu nel montaxe de la estructura enriba de la qu’actuará McCartney en Xixón, nun espectáculu que s’apoyará en 75.000 vatios de potencia nel soníu y que tomará forma a partir de les pieces tresportaes en 28 camiones de gran tonelaxe.

Un dj animará los momentos previos al recital d’El Molinón con remezcles, antes de que l’ex vocalista y baxista de Los Beatles xuba al escenariu pa protagonizar un conciertu de tres hores de duración nel que tien previsto interpretar unos venti temes de la so llarga y exitosa dómina na hestórica banda británica.

Tamién te podria gustar