Xixón echa sidra per un tubu na XV edición del Festival de la Sidra Natural

24 agostu 02:49 2006 Imprimir

El Festival de la Sidra Natural de Xixón celebra esta fin de selmana la so XV edición, razón pola que Ivan Alvarez Raja, conceyal de Festeyos del Ayuntamientu, y Carmen Veiga, xerente del Teatru Xovellanos, anunciaron los ‘tres grandes hitos’ d’esta nueva convocatoria: el concursu d’escanciadores y el record mundial d’escanciáu simultáneu mañana vienres; la representación de los Cancios de chigre’l sábadu día 26; y la consumición, el domingu, de 35000 botelles de sidra nos 10000 vasos que se van poner a la venta nel festival col estrenu de nueva mascota, Berta, p’acompañar al popular trasgu que ye mascota del certame.

Buscando ‘rindi-y cultu al nuestru productu más característicu’, según Alvarez Raja, la playa de Poniente, en Xixón, va axuntar mañana a los meyores profesionales del sector nel concursu d’escanciadores, a los que van seguir los non profesionales tratando de batir el record mundial d’escanciáu simultáneu de 4387 culinos.

Na busca de ‘recuperar la tradición oral que se va perdiendo’, el sábadu van sonar na Plaza Mayor los populares Cancios de chigre, como antaño se sentíen peles sidreríes asturianes. Mentes que’l domingu 27 van ser 35000 botelles de sidra les que se van poner a disposición de los visitantes que, amás, tamien van poder conocer a la pareya de Berto, el trasgu que ye mascota del certame. Col nome de Berta, la so estampa va ser grabada na mitá de los 10000 vasos que se van sacar a la venta estos tres díes en Xixón nel so fin de selmana más sidreru.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...