Portada Conceyos Xixón destina 5 millones d’euros al plan de choque de Cultura

Xixón destina 5 millones d’euros al plan de choque de Cultura

by redacción asturnews
Foto: higinio444 (https://www.flickr.com/photos/33239900@N05/)

El Conceyu Xixón vieno acabante facer l’anuncia de que va destinar 5 millones d’euros al plan de choque de Cultura. En concretu, pal añu 2020 la partida va ser de 2.018.020 euros, cantidá qu’inclúi les aportaciones estraordinaries que se faigan pa desaniciar los efectos d’esta crisis sanitaria, y tamién el compromisu d’execución de la totalidá del presupuestu de Cultura.

L’Ayuntamientu de Xixón va destinar un total de 5.043.041 euros al plan de choque de Cultura y de cara al 2021, envalórase un presupuestu de 3.025.021 euros, cuntando con que’l Gobierno central suspenda l’aplicación de les normes de estabilidadpresupuestaria, dexando la incorporación de remanentes al presupuestu, conlo qu’ésti s’amontaría en 500.000 euros.

Esti plan de choque, con horizonte 2020/2021, ye frutu del analís de les reivindicaciones de los distintos sectores y tien como oxetivos prioritarios marcar la fueya de ruta qu’enmarque la política cultural del Conceyu nos próximos años y asitiar a Xixón nel panorama nacional, como referentede una nueva xestión cultural afecha al escenariu nel que nos asitiará lasalida d’esta crisis sanitaria.

Les medíes tán articulaes en dos grandes bloques, el primeru, apela a lacolaboración ente les trés alministraciones, y el segundu, centráu en lacultura como valor estratéxicu d’una sociedá avanzada, moderna, democrática y libre.

Más información

Tamién te podria gustar