Portada Conceyos Xixón convoca’l 11 Certame de Cuentos y Dibuxos sobro Mediu Ambiente

Xixón convoca’l 11 Certame de Cuentos y Dibuxos sobro Mediu Ambiente

by redacción asturnews

El Conceyu de Xixón convoca la edición númberu 11 del Certame de Cuentos y Dibuxos sobro Mediu Ambiente nel marcu de la celebración del Día Mundial del Mediu Ambiente, el 5 de xunu de 2022.

La temática de los trabayos tien de tar rellacionada con Asturies y les plantes, y el so enfoque puede ser real o imaxinariu.  L’oxetivu ye poner en valor la guapura de la redolada natural y la biodiversidá, según concenciar sobro la importancia del so cuidu.

L’alumnáu de Segundu Ciclu d’Educación Infantil de los centros educativos del conceyu va poder participar de forma individual presentando un dibuxu en formatu cuadráu ensin firma nin nome de l’autora o autor.

L’alumnáu d’Educación Primaria y Educación Secundaria Obligatoria va tener que presentar un cuentu escritu a mano en castellán o asturianu. Cada centru escolar va poder presentar un máximu de trés trabayos per cada aula.

Estableciéronse les siguientes categoríes de participación:

Categoría A: segundu ciclu d’educación infantil (3-6 años)
Categoría B: 1 º y 2 º d’educación primaria Categoría C:
3º y 4º d’educación primaria Categoría D:
5º y 6º d’educación primaria Categoría Y:
1º y 2º d’enseñanza secundaria obligatoria Categoría F:
3º y 4º d’enseñanza secundaria obligatoria

Con toles obres premiaes, trés per categoría, va publicase un llibru con ilustraciones orixinales pa cada unu de los cuentos. A cada premiáu o premiada van apurríse-y trés exemplares del llibru y un diploma acreditativu del premiu consiguíu nel certame.

Amás, a cada centru escolar al que pertenezan el ganadores y ganadores va faése-y entrega d’exemplares del llibru publicáu y a los que llogren un primer premiu va apurrise tamién un diploma conmemorativo.
Los trabayos podrán apurrise hasta les 14.00 hores del vienres 4 de marzu de 2022 nel Serviciu de Mediu Ambiente del Conceyu, allugáu nel Antiguu Hotel Madrid de la Plaza Mayor.

Tamién te podria gustar