Portada Conceyos Xixón concenciase contra’l coronavirus con una campaña anovada

Xixón concenciase contra’l coronavirus con una campaña anovada

by redacción asturnews

Divertia vieno acabante llanzar una campaña por que les y los mozos de la ciudá y les y los turistes tomen conciencia sobro la importancia de cumplir coles midíes de seguridá pa frenar la pandemia xenerada pol coronavirus COVID-19. Va Durar un mes coles mires de que l’ociu de Xixón sía seguru y responsable.

Va espublizase en distintos medios de comunicación, en cartelería partida por locales d’hostelería, comercios, autobuses, marquesines… y nes distintes redes sociales. Como novedá y pa llegar al públicu oxetivu, ta promocionándose tamién en TikTok y en Spotify.

Ye la primer vegada qu’una institución pública del Principáu d’Asturies utiliza estes dos canales como vía de comunicación.

campana-covid-gijon

Spotify ye la vía escoyida por mozos menores de 45 años pa escuchar música, yá sía de manera privada o en fiestes y celebraciones. Dende esta selmana pasada y hasta el 10 de setiembre, aquellos usuarios de Spotify d’esa franxa d’edá que s’atopen en Xixón van escuchar los mensaxes, nos que se promueve l’ociu responsable y el distanciamientu social, l’usu del xel y del mázcaru. TikTok ye, per otru llau, otra de les aplicaciones más usaes rellacionada colos vídeos, el baille y la música, y nella tamién se van incluyir vídeos propios de la campaña y anuncios.

Tamién te podria gustar