Portada Conceyos Xixón adelantró l’entamu de la temporada de baños

Xixón adelantró l’entamu de la temporada de baños

by redacción asturnews
Foto: Manuel (https://www.flickr.com/photos/martius/)

El Conceyu de Xixón adelantró l’entamu de la temporada de baños nes trés sableres urbanes de la ciudá, San Llorienzo, Poniente y L’Arbeyal, prevista pal llunes 1 de xunu ensin que se produxeran aconceyamientos nin se saltara la distancia seguridá.

D’esta forma, el Serviciu de Salvamentu Municipal entamó’l so llabor con 16 socorristes, seis lancheros y cuatro auxiliares de sablera, el mesmu númberu d’efectivos que cada añu incorporar a los arenales urbanos mientres les fines de selmana del mes de mayu.

A partir d’esti llunes 1 de xunu’l Serviciu de Salvamentu ta operativu yá al completu, integráu por 24 socorristes, nueve lancheros y seis auxiliares de sablera.

Los socorristes del Serviciu de Salvamentu roblaron esta mañana los sos contratos col Conceyu y a lo llargo d’esta mañana van recibir un cursu de formación sobro procedimientos y prevención frente al COVID-19.

El Conceyu de Xixón recuerda qu’esti branu, por cuenta de les llimitaciones establecíes pola crisis sanitaria del COVID-19, solamente va haber Salvamentu nes trés sableres urbanes del conceyu.

Tamién te podria gustar