Portada Lliteratura Xixón acueye una nueva edición del Salón del Llibru Iberoamericanu

Xixón acueye una nueva edición del Salón del Llibru Iberoamericanu

by asturnet

Dende’l miercoles y hasta’l prósimu día 12 de mayu, el Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón va acoyer la XI edición del Salón del Llibru Iberoamericanu. Durante los seis díes que dura la feria, el visitante va tener la oportunidá de comprobar el trabayu que se vien faciendo en más de 30 editoriales d’Iberoamerica amás de poder asistir a esposiciones, llectures y conocer a dellos escritores como María Novo, la poeta mapuche Elicura Chihauilaf o Lucas Chiape. Esti añu la Feria ta dedicada a la lliteratura en rellación col mediuambiente.

Amás de presentaciiones de llibros, conferencies y velaes poetiques , durante’l festival van entregase dellos premios lliterarios como’l VI Premio de Poesía Alonso de Ercill, nel que participen 173 poemarios, la primer edición del Premiu Internacional de Traducción, que recayó esti añu nel italianu Pino Cacucci, o el VII Premio Internacional de Novela Las Dos Orillas al que concurrieren más de 200 exemplares.

Esti año, un elementu bien destacáu dientro de la completa ufierta que presenta’l festival ye la consolidación de les tresmisiones de los ecventos más destacaos de la feria al travies del serviciu Salón TV na web www.literastur.es. Al travies de los videos qu’ufre la pexina va poder siguise cásique en directu les conferencies, les meses redondes o les gales poetiques.

Web del Salón Iberoamericanu del Llibru

Tamién te podria gustar