Portada Hestoria Xixón acueye una esposición de semeyes de la ciudá bombardiada

Xixón acueye una esposición de semeyes de la ciudá bombardiada

by asturnet

La esposición amuesa semeyes ensin asoleyar de los bombardeos que sufrió la ciudá na Guerra Civil. El salón d’actos de la Biblioteca Pública Xovellanos va acoyer esta asmuesa del 9 de marzu al 10 d’abril por cuenta del 75 aniversariu del entamu de la Guerra Civil y de los bombardeos que sufrió la población civil de Xixón. Col títulu “Xixón so les Bombes”, presenta una seleición d’imáxenes ensin espublizar y testimonios d’aquellos tráxicos momentos.

La esposición, organizada pola Conceyalía de Memoria Hestórica y Social del Ayuntamientu de Xixón, la Conseyería de Vivienda y Bientar Social d’Asturies y l’Atenéu Obreru de Xixón, ta dientro del proyeutu de Recuperación de la Hestoria Social de la ciudá nos sieglos XIX y XX, y va acompañada d’un llibru sobre los bombardeos que sufrió Xixón nesti conflictu.

Comisariada pol hestoriador Héctor Blanco, la esposición analiza esti acontecimientu concretu que desgraciadamente calistró la vida cotidiana de la ciudá ente xunetu de 1936 y ochobre de 1937, poniendo especial procuru amás nos sos protagonistes ensin querelo: la población civil.

Rescatar la memoria d’aquel Xixón que vivió quince meses so l’amenaza de les bombes, amás de facer por desanubrir esta parte del nuestru pasáu de recién hasta güei praúticamente tapecíu, quier valir pa conocer dalgo meyor la nuesa hestoria común, pa facer alcordanza de quien vivieron y sufrieron aquella circunstancia y pa reflexonar sobre los bombardeos n’otros puntos del planeta que por desgracia entá son parte del nuestru presente.

Poro, “Gijón bajo las bombas/Xixón so les bombes” fai por que l’horror d’aquella tierra, identificáu en condiciones, valoráu y conocíu, valga p’atalantar qu’un conflictu bélicu y que la guerra ye’l peor mal creáu pola humnaidá, al que siempres acompañen resultaos tan ermos como apavoriantes.

Tamién te podria gustar