Portada Cooperación Xixón acoyó otra edición de “Les otres cares del planeta”-“El sitiu de les víctimes”

Xixón acoyó otra edición de “Les otres cares del planeta”-“El sitiu de les víctimes”

by asturnet

Los alcuentros “Les otres cares del planeta” entamaben el vienres 27 d’ochobre a les 19,30 hores y duraben hasta’l sábadu 28 d’ochobre na Escuela Universitaria d’Empresariales Xovellanos de Xixón. Nos díes de cellebración de “Les otres cares del planeta” trataronse temátiques como “Víctimes de la Guerra Civil y del franquismu” na qu’intervinieron Angel del Río, antropólogu ivestigador, responsable d’investigación de l’Asociación Memoria Histórica d’Andalucía y autor del llibru “El canal de los presos”; Carmen García, profesora d’Historia Contemporánea de la Universidá d’Uviéu; Pilar Lobo, d’Amnistía Internacional, que presentño los informes “Poner fin al silenciu y a la inxusticia.La delda pendiente coles víctimes de la guerra civil española y del réxime franquista” y “Víctimes de la Guerra Civil y el réxime franquista: el desastre de los archivos, la privatización de la verdá”.

Depués d’estes intervenciones proyectose la película “Road to Guantánamo”, dirixía por Michael Winterbottom y Mat Whitecross, premiada col Osu de plata a la meyor dirección. Darréu esta proyección y dende les doce la nueche hubo un conciertu de “Xabel Vegas y Las uvas de la ira” al que seguirá’l de “Grande-Marlaska” que pondrán el pieslle a esta primera xornada de los alcuentros

El sábadu 28 los alcuentros “Les otres cares del planeta” entamarán, a les 19,30 hores, con una intervención sobre la multinacional hispano-arxentina Repsol na que s’analizarán los sos éxitos y los retos que tien pal futuru. Darréu siguiráse col alderique tituláu “Víctimes de les guerres y de la tortura” nel que participarán Inés Dephatura, coordinadora del Programa de Reparación Médicu-Psico-Social pa inmigrantes víctimes de violación de los Derechos Humanos y de Tortura (Exil); y Aurora Revuelta, médica cooperante nel Congo. Estes intevenciones pesllarán les xornaes de “Les otres cares del planeta”

Tamién te podria gustar