Portada Sociedá Ximiélgame.net pieslla pola coincidencia del proyeutu con Esbilla.net

Ximiélgame.net pieslla pola coincidencia del proyeutu con Esbilla.net

by asturnet

El grupu d’internautes que taba acabante d’estrenar na rede ‘Ximiélgate.net’, un proyectu que suponía una adaptación de Menéame a la comunidá asturiana, decidiera esti día pesllar el serviciu al coincidir con otru asemeyáu, ‘Esbilla.net basáu nel mesmu programa y el mesmu enfotu. Esbilla.net y Ximiélgame.net son sitio nos que son los llectores los que voten pa escoyer les noticies. Cualisquier noticia que seya d’interés, podéis apurrila a la comunidá al traviés d’esti tipu de servicios y llueu ye la xente la que diz si-yos interesa.

Ximiélgame y Esbilla, son sitios nos que ye l’usuariu quien decide qué noticies son importantes. Dicho d’otra manera: son lo que se diz “un sitiu de noticies qu’emplea un sistema de control editorial non xerárquicu”. Pa ello usen l’aplicación web Pligg derivada del perconocíu Menéame que desenvolviera dende les Islles Baleares el doctor n’Informática Ricardo Galli, influyíu pela so parte, pol sitiu n’inglés digg.com.

Sigún despliquen los internautes impulsores del proyeutu “les coses nun salieron bien. El día (meyor dicho, la nueche, del llunes) na que tábemos faciendo los últimos axustes a Ximiélgame, probando enllaces y demás, mos enteramos de que otra xente tuvo la mesma idea (orixinales, cierto ye, nun somos). Al traviés d’un corréu, desplicaben qu’habíen atopáu el dominiu y mos ofrecíen ‘axuntar esfuercios’ pa desendolcar el proyeutu de forma conxunta. Al tiempu, nos informaben de que teníen rexistráu la direición esbilla.net, direición que, lóxicamente, visitamos. Per embargu, nun había un res, y al poco vimos qu’acababen d’instalar Pligg (la ferramienta cola que furrula tamién Ximiélgame) y al poco qu’entamaben la traducción del sistema del inglés al asturianu.”

Asina, “y énte la perspectiva d’atopanos con dos proyeutos iguales, o mui asemeyaos, compitiendo nuna comunidá tan pequeña como la nuesa, pensamos que lo meyor ye dexar sitiu, asumir nuestru error, y pedir disculpes fonderes a la trentena d’usuarios que se rexistraron estos díes. Tamién queremos agradecer, y muncho, los mensaxes recibidos tres de l’apertura de Ximiélgame, y a toa esa xente que corrió a poner el so enllaz nel so blogue o na so web, y mui especialmente a Nireblog. A toos, vos encamentamos a facer lo propio con Esbilla.net, pa que haiga un sitiu de promoción de noticies n’asturianu que tenga un bon nivel d’usu, que sirva pa cohesionar a la comunidá, y que seya ún de los puntos de referencia del internet n’ast.”

Ximiélgame.net va sigui funcionando entá unos díes. Depués, procederase al so pieslle, qu’incluirá l’esborráu de tolos datos qu’apurrieron los usuarios nestos díes de funcionamientu, tales como nomatos, claves, direiciones IP y, por supuestu, señes de corréu electrónicu.

Tamién te podria gustar