Portada Festival de Lorient Xesús Fernández aporta a lo ‘cimero’ de la so carrera na recepción de Lorient

Xesús Fernández aporta a lo ‘cimero’ de la so carrera na recepción de Lorient

by redacción asturnews

El meyor son d’una de les meyores gaites moces del país, Xesús Fernández, foi l’homenax que la delegación asturiana ufrió en Lorient a les autoridaes na recepción de la Subprefectura que se cellebra cada xueves primeru d’agostu en Lorient. Y esti añu con sorpresa incluyía al interpretar a la gaita dende lo cimero d’un árbol del Xardín de la Suprefactura.

La casa del subprefectu francés foi como cada añu l’escenariu de les actuaciones coles que cada delegación participante homenaxea a les autoridaes locales, talamente como fai’l llunes al entamar la selmana nel Ayuntamientu de Lorient. Cada país escueye a ún de los sos grupos representantes pa facer esti pequeñu homenaxe y esti añu, el baille foi la escoyeta de los países de siempre, pero esti añu nel casu asturianu, hebo sorpresa de la mán d’una interpretación a la gaita de Xesús Fernández que sorprendió a los presentes na recepción.

Y, n’Asturies, nes redes sociales, como Instagram, entamose darréu un pequeñu ‘challenge’ pa gaiteros tocando enrriba d’un árbol. Son tiempos nuevos… ¿tiempos salvaxes?

Tamién te podria gustar