Portada Plástiques XEGA tien abiertu’l plazu pal XII Concursu de cartelos del Día del Arguyu Gai

XEGA tien abiertu’l plazu pal XII Concursu de cartelos del Día del Arguyu Gai

by asturnet

Per docenu añu consecutivu, l’Asociación XEGA, colectivu de lesbianes, gais, transexuales y bisexuales d’Asturies, convoca’l so concursu añal de cartelos con motivu del Día Internacional de Lesbianes, Gais, Transexuales y Bisexuales, “Día del Arguyu LGTB”. La tema del cartelu tendrá de faer referencia a la celebración del Arguyu y al lema oficial de la convocatoria asturiana d’anguaño «Nin un pasu atrás nos nuesos derechos».

Los cartelos presentaos van ser trabayos orixinales ya inéditos. Cada concursante va poder presentar cuantos trabayos desee. Va haber un únicu premiu de 300 euros pal cartelu ganador. El concursu va poder declarase ermu.

L’autor o autora del cartelu ganador cederá tolos sos derechos -sacante’l d’autoría- sobre’l cartelu a l’Asociación XEGA, que va editar el trabayu premiáu como cartelu anunciador del Arguyu LGTB 2010 y nel que va incluyir el so propiu logotipu y los logotipos de les instituciones que collaboren con XEGA.

El tamañu del cartelu va ser a lo menos DIN A4 y a lo más DIN A1 y va poder presentase en cuantu colores-y peten al autor. El plazu de presentación de cartelos va rematar el nueve de xunu de 2011, a les 20:00 hores. Los trabayos van unviase o apurrise na sede de XEGA n’Uviéu, Cai Gascona, 12 – 3u, 33001.

Bases completes

Tamién te podria gustar