Portada Convocatories XEGA convoca’l concursu de cartelos pal Día Internacional de Gais y Lesbianes

XEGA convoca’l concursu de cartelos pal Día Internacional de Gais y Lesbianes

by asturnet

Como cada añu, Xenta Gai Astur, convoca’l concursu de cartelos del que va salir l’escoyíu p’anunciar la xornada reinvindicativa del 28 de xunu, el Día Internacional de Lesbianes, Gais, Transexuales y Bisexuales o Día del Arguyu.

El tema del cartelu habrá facer referencia a la celebración del 28 de xunu, ya incluyirá los vinientes testos: «28 de xunu», «Día internacional de lesbianes, gais, transexuales y bisexuales», l’añu de la edición, nesti casu, «2010» y el lema oficial de les celebraciones d’anguaño «Pola igualdá trans».

Los cartelos presentaos sedrán trabayos orixinales ya inéditos. Cada concursante podrá presentar cuantos trabayos deseye. Habrá un únicu premiu de 300 euros pal cartel ganador. El concursu podrá ser declaráu ermu.

L’autor o autora del cartel ganador vencerá tolos sos derechos -sacantes el d’autoría- sobre’l cartelu a l’Asociación XENTE LGTB ASTUR, qu’editará’l trabayu premiáu como cartelu anunciador del 28 de xunu de 2010 y en el qu’incluyirá’l so propiu llogotipu y los llogotipos de les instituciones que collaboren con XEGA.

El tamañu del cartel será como mínimu DIN A4 y como máximu DIN A1 y podrá presentase en cuantos colores deseye l’autor. El plazu de presentación de carteles rematará’l 10 de xunu de 2010, a les 20:00 hores. Los trabayos unviaránse o apurriránse na sede de XEGA n’Uviéu, Cai Gascona, 12 – terceru, 33001.

Bases completes

Tamién te podria gustar