Portada Lliteratura Xandru Fernández faise col so tercer premiu Xosefa Xovellanos

Xandru Fernández faise col so tercer premiu Xosefa Xovellanos

by asturnet

Xandru Fernández ye’l ganador de la trixésimo segunda edición del Premiu de novela en llingua asturiana “Xosefa Xovellanos”, que concede la Conseyería de Cultura y Deporte d’Asturies. El xuráu que concedió esti gallardón aconceyó na sede de la Conseyería de Cultura y Deporte baxo la presidencia del Director Xeneral de Política Llingüística, Alfredo I. Álvarez Menéndez, y cola participación de los escritores Antón García, Elisabet Felgueroso y Paz Fonticiella.

Otres seis noveles optaben a esti premiu, dotáu con 7.000 euros. Ente les obres presentaes, el xuráu decidió por mayoría conceder el Premiu al testu tituláu El príncipe derviche al valorar que se trata d’una novela na que destaca la construcción d’un universu narrativu personal nel que se van esbillando acontecimientos, datos y situaciones sobre les que l’autor vuelve dende distintes perspectives a lo llargo de tola obra. El testu ganador presentóse col alcuñu “El príncipe derviche”.

Abierta la plica, l’autor resultó ser Xandru Fernández. Xandru Fernández (Turón, 1970) ganara yá n’otres dos ocasiones el Premiu Xosefa Xovellanos coles obresEl club de los Inocentes (1993) y El suañu de los páxaros de sable (1999). Amás d’estes, tien publicaes otres tres noveles: Los homes de bronce(2001), Les ruines (2004) y La banda sonora del paraísu (2006). Publicó asinamesmo’l llibru de relatos Entierros de xente famoso (2008). Tamién tien una notable actividá como traductor: La tresformación, de Franz Kafka, y Mario y el magu, de Thomas Mann (dambes dos al asturianu); y La promesa, de Friedrich Dürrenmatt, y La transformación, de Franz Kafka (al castellán). Tamién tien collaboraciones en prensa escrito en distintos medios de comunicación (La Nueva España, El Comercio, Les Noticies y La Voz de Asturias).

Tamién te podria gustar