Portada Cine Woody Allen aplaza los sos trabayos n’Asturies por problemes de financiación

Woody Allen aplaza los sos trabayos n’Asturies por problemes de financiación

by asturnet

Asturies tendrá qu’esperar el regresu de Woody Allen a lo menos hasta 2005. El director norteamericanu, que proyectaba rodar nel Principáu escenes d’una nueva película na prósima seronda, pospón la so visita énte la falta d’un alcuerdu concretu con Televisión Española pa financiar parte del so llargumetraxe. La postergación afecta tamién al conciertu qu’Allen pensaba ufrir en tierres asturianes, qu’agora tendrá qu’esperar.

Según espubliza na so edición de güei el diariu xixonés ‘El Comercio’, el departamentu de relaciones internacionales de la Fundación ‘Príncipe de Asturias’ -organismu que premió a Woody Allen en 2002 col ‘Príncipe’ de les Artes- confirmó l’aplazamientu de la visita’l cineasta a Asturies hasta l’añu prósimu, coincidiendo coles cellebraciones del 25 aniversariu de los galardones.

Tres de la postergación del rodaxe y el conciertu de jazz qu’Allen planificara pa la seronda prósima tá la falta d’entendimientu colos responsables de Televisión Española, que nun llegaron a concretar un alcuerdu pa sufragar parte’l presupuestu de la película que’l popular cineasta pensaba rodar a partir de setiembre n’estremaes llocalizaciones d’España.

Poro, según los responsables de la Fundación ‘Príncipe’, Woody Allen aprovechará la so participación comprometida nos actos conmemorativos de les bodes de plata de la entidá uvieína -pa la que va ellaborar un documental- pa llevar a bon puertu los dos proyectos planificaos, y agora aplazaos, n’Asturies.

Con ocasión de la concesión del Premiu ‘Príncipe de Asturias’ de les Artes na so edición de 2002, Allen amosó un especial afectu por Uviéu que-y valió, ente otros actos públicos de reconocencia, l’asitiamientu d’una estatua cola réplica de la so imaxen nel centru de la capital d’Asturies.

Tamién te podria gustar