Portada Música Willie DeVille abre esta nueche cuatro díes intensos de rock’n’roll nel Crosroad Festival

Willie DeVille abre esta nueche cuatro díes intensos de rock’n’roll nel Crosroad Festival

by asturnet

Willie DeVille abre esta nueche col so rock’n’roll de raigaños mesturaos y la so elegancia estravagante el Crossroad Festival de Xixón. Na primer xornada del festival, como sesión de calentamientu enantes de recibir al músicu americanu nel escenariu van antecedelu King Wolf & de The Hound Dogs y pa rematar la primer nueche, tres los bises de DeVille, van actuar los asturianos Robbie & The Wild Trains, un combu montáu con músicos como Jaime Belaustegui, Rafa Kas y Juan Toraño. Escomiencen asina cuatro díes cargaos ya intensos de puru rock’n’roll.

La organización del Crossroad Festival dio a conocer los preparativos y les instalaciones nes que se va desenvolver l’atopada nes camperes qu’arrodien la Universidá Llaboral de Xixón, un recintu de 30.000 metros cuadraos nel que s’espera recibir a unos quince mil espectadores nos cuatro díes de duración del eventu. Un presupuestu de 800.000 mil euros y el cartelu más ambiciosu de la inda breve hestoria del festival son les cartes coles que los organizadores esperen ver consolidáu un alcuentru colos soníos más xenuinos del rock’n’roll que ya tien fechu el so sitiu ente los macroconciertos de veranu que se celebren en tol estáu.

Dos escenarios nos que se van desplegar 200.000 vatios de lluz y 50.000 de soníu y la presencia de dalgunes de les estrelles más señeres del rock americanu son l’apuesta cola que’l Crossroad quier algamar esti añu el so altor como festival de nivel

internacional. Tres una primera edición que nun cubrió les espectatives puestes polos organizadores nel proyectu, al pesar de la calidá de los artistes en cartelu y una segunda na que se consiguió triplicar el númberu d’asistentes, a la tercera, espérase que seya la vencida. Little Richard, The Blasters, The Blues Explosion, Willie Deville, Los Lobos y Presidents of The Usa y once bandes más ufiertaes a un de los precios más asequibles del panorama estatal de macrofestivales ye l’enfotu col que la organización nagua por llograr el so oxetivu pa siguir faciendo medrar el so proyectu en prósimes ediciones.

Después de dos ediciones entamaes na Plaza de Toros, esti añu el Crossroad Festival afaya una nueva ubicación nes camperes de la Universidá Llaboral, 2.225 metros cuadraos de carpes, un recintu arrodiáu por mediu kilómetru de valles, una zona d’acampada, mercadillu y un espaciu pa la reflexón y la solidaridá: “Altravesando fronteres” tresnáu en colaboración cola ONG d’ayuda a los inmigrantes y refuxaos ACCEM, dos escenarios pa evitar los minutos d’espera ente actuación y actuación, son otros datos que faen ver les dimensiones de la tercera edición del festival. Pa la xente que quiera dir y volver del recintu de Cabueñes ensin mediu de tresporte propiu o dexando’l coche nel garaxe, la empresa EMTUSA tien preparáu un dispositivu especial de llinies d’autobuses hasta la medianueche y darréu con servicios especiales coincidentes col fin de les actuaciones.

Como detalle llamativu de l’acoyida que puede tener el festival la organización desveló qu’ente’l 70 y el 80 por cientu de los abonos vendíos fuéronlo fuera d’Asturies, en llugares tan estremaos como Ceuta, Canaries o Ibiza, amás de les piticiones feches dende fuera l’estáu en países como Francia, Finlandia, Reinu Uníu, Alemaña, México, Arxentina o Estaos Uníos.

Ente los detalles anecdóticos, la solicitud fecha per una de les bandes participantes nel eventu los Stepbrothers de Mari Marikonda que pidieron nel capítulu de desixencies técniques del so contratu la presencia nel cátering de fabada y chorizu a la sidra, añadiendo un rotundu: “si nun hai fabada, nun hai rocking”.

El programa ábrenlu esti xueves 21 de xunetu King Wolfe & de Hound Dogs pa facer boca enantes de que la estrella del primer día salga a escena: Willie Deville y una sesión de pieslle a cargu de los asturianos Robbie and The Wild Trains (Roberto Egocheaga, Rafa Kas, Jaime Belaustegui, Chus Naves y Juan Toraño). El viernes 21 ye’l turnu de El Vez, The Blues Explosion, The Blasters y The Presidents of The USA. Little Richard y Los Lobos caltienen el cartelu del sábadu 22 y el domingu folixa de despidida con dos referencies de luxu del rock latinu: el doblete del Elvis mexicanu y los arxentinos Superratones. En xunto, cuatro díes pa disfrutar de los ritmos más xenuinos del rock’n’roll, el swing, el folklor universal del sieglu XX, qu’inda sigue escalcañando cadriles y sueños en 2005, va facelo en Xixón dende’l 21 al 24 de xunetu na tercera edición del Crossroad más ambiciosu.

Tamién te podria gustar