Portada Música ‘We are Family’ ye’l clásicu que la OMS quier convertir n’himnu anti-Covid

‘We are Family’ ye’l clásicu que la OMS quier convertir n’himnu anti-Covid

by redacción asturnews

Ye probable qu’escucharemos dalguna vegada’l cantar We are family, del llexendariu grupu Sister Sledge. La lletra d’esti hit de finales de los 70 dicía que “xuníos somos más fuertes porque somos familia”. Y ese ye precisamente’l lema que la OMS decidió escoyer pa promover la solidaridá y la collaboración frente a la pandemia de coronavirus.

Asina lo anunció esti llunes el director xeneral de la Organización Mundial de la Salú (OMS), Tedros Adhanom Ghebreyesus, quien propunxo qu’esti sía la tema a nivel mundial pa vencer la Covid-19. La iniciativa, impulsada pola fundadora de la organización The World We Want, Natasha Mudhar, va desenvolvese cola collaboración la cantante Kim Sledge, del llexendariu grupu Sister Sledge, quien va destinar a la Fundación de la OMS el dineru recaldáu de la vienta de la edición especial de la tema.

Un himnu global col que pretende promovese que los famosos y xefes d’Estáu participen na campaña, pero tamién encamentando a tola sociedá a que graben los sos vídeos cantando’l cantar pa incluyir los vídeos nel videoclip que vamos realizar pa final d’añu”, aprofió Mudhar.

Y ye que, esta nueva iniciativa, que se va llanzar antes del Día de les Naciones Xuníes el 24 d’ochobre, tamién va dir acompañada d’un video únicu y una campaña nes redes sociales, y va faer un llamamientu coraxosu y esperanzador a la solidaridá, la unidá y la collaboración pa promover y protexer la salú y el bienestar pa toles persones del planeta. El plazu pa presentar los vídeos remata’l 30 de payares de 2020.

La edición especial del cantar clásicu We Llabre Family va llanzar en llínea pa la so descarga’l 9 de payares xuntu cola apertura de l’Asamblea Mundial de la Salú, na que Kim Sledge tamién va interpretar el cantar al pie de cantantes corales de Nueva York a Tonga. Una parte de les ganancies del cantar va donar a la Fundación de la OMS .

”We are Family ye más qu’un cantar. Ye un llamáu a l’acción pa la collaboración y la bondá, y un recordatoriu de la fuerza de la familia y l’importancia de xunise p’ayudar a otros en momentos de necesidá. Agora más que nunca, les comunidaes y les persones de too el mundu tienen d’emprestar atención a esti mensaxe y xunise, como una familia global, pa sofitase mutuamente al traviés d’esti desafíu de Covid-19, y recordar que nuesa salú y bienestar ye’l nuesu regalu más preciáu”, detalló Tedros.

Tamién te podria gustar